jap ek~~ | Blog BudakFadhilah

21.12.08

jap ek~~


start//11:32pm

yup...itu adalah card yg di passkan oleh kak fateen
iaitu pemilik asal kad ni kepada syazana..
kemudian zana telah passkan kad nie kepada saya lak...
thanx zana...

kad ni harus di beri kepada sepuluh org lagi member blog yg lain...
and....
korang buatla post ttg card ni ok...
ble baca card nie...
teringat tahun 2009 yg bakal menjelma..
apalh yg akan terjadi plak ek pada tahun tu...
adakah saya akan berubah???
atawpun org lain yg akan berubah??
tak pun persekitaran yg akan berubah???

ntah..
saya hanya manusia biasa..
tak tahu apa akan berlaku pada masa hadapan...
nantikan 2009 dgn penuh debaran dan azam yg baru...
menaip perkataan azam ni,,,,,
saya belum fikir lagi apa azam saya..

haishhh..
mungkin akan ada entry baru ttg azam saya...
MUNGKIN...
tak tahu lagi..
nantikannye lah ok...

dengan ini,,
saya nak passkan card ni kepada;

-fyfah
-kak myra
-kak qieqie
-kak nani
-kak fyra
-yasmeen
-kak farahynx
-kak eyka
-kak yana
-raihan



#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License